Ялинка
для Сніговичка
Заняття з логіко – математичного розвитку з дітьми
молодшого віку
Мета. Сприяти логіко – математичного розвитку дітей , довільної
уваги, пам’яті, мислення, мовленнєвого спілкування; спонукати дітей уважно
слухати вказівки вихователя та відповіді
однолітків, зосереджено виконувати завдання; вправляти дітей у кількісній
лічбі; розрізняти й називати знайомі геометричні фігури за кольором та формою, за
допомогою блоків Дьєнеша; закріпити вміння порівнювати предмети за товщиною,
довжиною і шириною ;оперувати поняттями «довгий – короткий», «широкий –
вузький», «тонкий – товстий»; учити утворювати відносні прикметники; вживати
іменники з прикметниками.
Матеріал. Блоки Дьєнеша, скриньки, круги , іграшки,
картки схеми, стрічки,презентація «Ялинка для Сніговика».
Хід заняття
-
Діти, сьогодні я розповім одну історію
про Павучка. Жив собі Павучок, і коли настала зима, всі його братики і
сестрички позасинали. Маленькому Павучкові не хотілося спати. Він вперше у
житті побачив білий сніг. І Павучок
зліпив Сніговичка. Ось такий вийшов Сніговик. (показ)
-
Вирішили вони зустріти Новий рік і
запросити друзів. Поки Павучок ліпив Сніговичка,
десь зникла святкова ялинка. А, яке ж свято без іграшок та святкової ялинки.
Засумували Павучок і Сніговик, та й не знають, що робити .
-
Діти, як
їм допомогти? (міркування дітей)
-
А ось і Зайчик поспішає. Що це він
несе?(іграшку)(показ)
-
Якого кольору?
-
Іграшку ми отримаємо лише тоді, коли
виконаємо завдання від Зайчика.
-
Ой діти, які гарні скриньки. Хто ж це їх
приніс?
-
Як ви думаєте, якого кольору скриньку
нам потрібно відкрити ?(жовтого)
-
Чому?
Завдання від Зайчика. (у скриньці блоки Дьєнеша)
-
Наш Зайчик любить гратись .Чим?
(геометричними фігурами) Він грався, грався і всі фігури розкидав. Вони перемішалися. Давайте
допоможемо Зайчику і наведемо порядок.
(Діти розкладають геометричні фігури за формою)
-
Молодці , виконали завдання від Зайчика.
І за це, він дарує іграшку на ялинку.
-
Ось і Білочка поспішає. У неї теж є ялинкова іграшка , але , щоб
отримати іграшку потрібно виконати завдання. (відкриваємо скриньку )
-
Білочка напекла смачного печива для
звірят з лимоном, з полуницею, зі сливою. Але печиво не просте , а яке? (геометричне)
-
Якщо печиво з лимоном, то воно яке? (лимонне)
-
Печиво з полуницею, то воно яке? (полуничне)
-
Печиво зі сливою, то воно яке? (сливове)
-
Завдання.
-
Розкласти блоки Дьєнеша у тарілочки за
величиною (великий – малий, товстий -
тонкий) .(Діти виконують завдання і
отримують ялинкову іграшку від Білочки).
-
Завдання від Лисички.
-
За карткою – схемою викласти доріжку з
блоків Дьєнеша. (Діти отримують ялинкову
іграшку)
-
Завдання від Вовчика.
-
Викласти з гілочок ялинку.
-
Які гілочки за величиною?(довга, коротша, найкоротша)
-
За шириною? (широка , вузька)
-
Діти
прикрашають ялинку іграшками.
-
Яка
ялинка? (гарна, висока, ошатна, пахуча, святкова, струнка, новорічна, зелена,
колюча, прикрашена, прибрана, яскрава, кольорова, )
-
Діти, як доставити святкову ялинку Сніговику
та Павучку ? (міркування дітей)
-
Я пропоную зробити машину , яка довезе святкову ялинку Сніговичку та Павучку. (діти викладають машину з блоків Дьєнеша)
-
Діти, у нас залишилася ще одна скринька,
давай її відкриємо. (Діти відкривають
скриньку з гостинцями від Сніговика та
Павучка)
Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар