пʼятницю, 28 лютого 2020 р.

Заняття " Ялинка для Сніговичка"

                                           
                                           Ялинка для Сніговичка
             Заняття з логіко – математичного розвитку з дітьми молодшого віку

Мета. Сприяти логіко – математичного розвитку дітей , довільної уваги, пам’яті, мислення, мовленнєвого спілкування; спонукати дітей уважно слухати  вказівки вихователя та відповіді однолітків, зосереджено виконувати завдання; вправляти дітей у кількісній лічбі; розрізняти й називати знайомі геометричні фігури за кольором та формою, за допомогою блоків Дьєнеша; закріпити вміння порівнювати предмети за товщиною, довжиною і шириною ;оперувати поняттями «довгий – короткий», «широкий – вузький», «тонкий – товстий»; учити утворювати відносні прикметники; вживати іменники з прикметниками.
Матеріал. Блоки Дьєнеша, скриньки, круги , іграшки, картки схеми, стрічки,презентація «Ялинка для Сніговика».
                                                  Хід заняття
-         Діти, сьогодні я розповім одну історію про Павучка. Жив собі Павучок, і коли настала зима, всі його братики і сестрички позасинали. Маленькому Павучкові не хотілося спати. Він вперше у житті побачив білий сніг. І Павучок  зліпив Сніговичка. Ось такий вийшов Сніговик. (показ)
-         Вирішили вони зустріти Новий рік і запросити друзів. Поки Павучок ліпив  Сніговичка, десь зникла святкова ялинка. А, яке ж свято без іграшок та святкової ялинки. Засумували Павучок і Сніговик, та й не знають, що робити .
-         Діти, як  їм допомогти? (міркування дітей)
-         А ось і Зайчик поспішає. Що це він несе?(іграшку)(показ)
-         Якого кольору?
-         Іграшку ми отримаємо лише тоді, коли виконаємо завдання від Зайчика.
-         Ой діти, які гарні скриньки. Хто ж це їх приніс?  
-         Як ви думаєте, якого кольору скриньку нам потрібно відкрити ?(жовтого)
-         Чому?
Завдання від Зайчика. (у скриньці блоки Дьєнеша)
-         Наш Зайчик любить гратись .Чим? (геометричними фігурами) Він грався, грався і всі  фігури розкидав. Вони перемішалися. Давайте допоможемо Зайчику  і наведемо порядок. (Діти розкладають геометричні фігури за формою)
-         Молодці , виконали завдання від Зайчика. І за це, він дарує  іграшку  на ялинку.
-         Ось і Білочка поспішає.  У неї теж є ялинкова іграшка , але , щоб отримати іграшку  потрібно  виконати завдання. (відкриваємо скриньку )
-         Білочка напекла смачного печива для звірят з лимоном, з полуницею, зі сливою. Але печиво не просте , а яке? (геометричне)
-         Якщо печиво з лимоном, то воно яке? (лимонне)
-         Печиво з полуницею, то воно яке? (полуничне)
-         Печиво зі сливою, то воно яке? (сливове)
-         Завдання.
-         Розкласти блоки Дьєнеша у тарілочки за величиною (великий – малий, товстий - тонкий) .(Діти виконують завдання і отримують ялинкову іграшку від Білочки).
-         Завдання від Лисички.
-         За карткою – схемою викласти доріжку з блоків Дьєнеша. (Діти отримують ялинкову іграшку)
-         Завдання від Вовчика.
-         Викласти з гілочок ялинку.
-         Які гілочки за величиною?(довга, коротша, найкоротша)
-         За шириною? (широка , вузька)
-         Діти прикрашають ялинку іграшками.
-         Яка ялинка? (гарна, висока, ошатна, пахуча, святкова, струнка, новорічна, зелена, колюча, прикрашена, прибрана, яскрава, кольорова, )
-         Діти, як доставити святкову ялинку Сніговику та Павучку ? (міркування дітей)
-         Я пропоную зробити машину , яка  довезе святкову ялинку Сніговичку та Павучку. (діти викладають машину з блоків Дьєнеша)
-         Діти, у нас залишилася ще одна скринька, давай її відкриємо. (Діти відкривають скриньку  з гостинцями від Сніговика та Павучка)
Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар